کلینیک لی‌لی رز طزری

چکاپ های دوره ای زنان

چکاپ های دوره ای زنان

یکی از خدماتی که در کلینیک دکتر طزری ارائه می شود، چکاپ های دوره ای زنان می باشد. معاینات دوره ای برای حفظ سلامتی و پیشگیری از مشکلات احتمالی سلامت ضروری است. برای زنان، انجام معاینات منظم برای نظارت بر سلامت کلی آنها و تشخیص زودهنگام مشکلات احتمالی سلامت بسیار مهم است. در ادامه به چکاپ هایی که در کلینیک طزری ارائه میشود، می پردازیم.

آنالیز کل بدن با دستگاه

چکاپ دوره ای پستان با دستگاه

انجام تست پاپ اسمیر

انجام تست HPV (زگیل تناسلی)

انجام تست HPV دهانی

انجام تست HPV مقعد

چکاپ سالیانه

برداشتن و فریز کردن زگیل تناسلی با دستگاه کرایو

افزایش میل جنسی و بهبود ارگاسم با دستگاه

آنالیز کل بدن با دستگاه

یکی از چکاپ دوره ای برای زنان آنالیز کل بدن به وسیله دستگاه می باشد. آنالیز کل بدن در واقع تجزیه و تحلیل کل بدن با استفاده از دستگاه های پزشکی پیشرفته است. این آنالیز شامل اندازه گیری علائم حیاتی مانند فشار خون، ضربان قلب و شاخص توده بدن و همچنین انجام آزمایش خون برای بررسی هرگونه ناهنجاری است. این آزمایش‌ها می‌توانند به شناسایی مشکلات زمینه‌ای سلامتی و ارائه تصویری کلی از سلامت زنان کمک کنند.

چکاپ دوره ای پستان با دستگاه

یکی دیگر از آزمایشات مهم برای زنان، چکاپ دوره ای پستان با استفاده از دستگاه تخصصی است. سرطان سینه شایع ترین نوع سرطان در زنان است و تشخیص زودهنگام کلید درمان موفقیت آمیز است.

انجام تست پاپ اسمیر

علاوه بر معاینه پستان، زنان باید آزمایش پاپ اسمیر را نیز به عنوان بخشی از چکاپ دوره ای خود در نظر بگیرند. این آزمایش با جمع‌آوری سلول‌ها از دهانه رحم و بررسی هر گونه تغییر غیرطبیعی، سرطان دهانه رحم را غربالگری می‌کند. کلینیک دکتر طزری انجام این تست را نیز ارائه می دهد.

انجام تست HPV(زگیل تناسلی)

یکی دیگر از آزمایشات مهم برای زنان، آزمایش HPV است شایع ترین عفونت را غربالگری می کند. HPV میتواند باعث زگیل تناسلی شود و در برخی موارد منجر به سرطان دهانه رحم شود.

انجام تست HPV دهانی

امکان ابتلا به ویروس HPV از طریق دهان نیز وجود دارد. بنابراین، انجام آزمایش HPV دهانی برای زنان به عنوان بخشی از معاینات دوره ای بسیار مهم است.

انجام تست HPV مقعدی

این آزمایش شامل جمع آوری سلول ها از مقعد و بررسی علائم عفونت HPV است.  

چکاپ سالانه

علاوه بر این آزمایشات خاص، برای زنان ضروری است که معاینه سالانه را انجام دهند. این بازدید امکان ارزیابی جامع سلامت یک زن را فراهم می کند و فرصتی را برای بحث در مورد هرگونه نگرانی یا تغییر در علائم فراهم می کند.

وقت ملاقات رزرو کنید!

به راحتی و با کمترین زمان ممکن وقت ملاقات خود را رزرو کنید.