کلینیک لی‌لی رز طزری

زیبایی های حوزه زنان

زیبایی های حوزه زنان

زنان اغلب به خاطر زیبایی‌شان مورد تحسین قرار می‌گیرند با این حال، حفظ این زیبایی  به خصوص در دوران بارداری و بعد از آن می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، کلینیک  طزری خدماتی را ارائه می دهد که به طور خاص برای افزایش زیبایی زنان در این دوران و حتی در دوران دیگر طراحی شده اند. در ادامه به  آنها می پردازیم.

وایتینگ بیکینی (سفیدکنندگی) با دستگاه

رفع خطوط استریا بارداری مانند ترک های دوران بارداری و جای بخیه با دستگاه

برطرف کردن لک های دوران بارداری با دستگاه

برطرف کردن ریزش مو در بارداری و بعد از زایمان

لیفتینگ بیکینی با دستگاه

لابیاپلاستی با دستگاه

جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی زنان

تنگ کردن کانال واژن

جوانسازی و کلاژن سازی در ناحیه واژن

برداشتن زگیل های تناسلی با دستگاه (کوتر)

وایتینگ بیکینی (سفید کنندگی بیکینی) با دستگاه

بسیاری از زنان با پوست تیره یا تغییر رنگ در ناحیه بیکینی خود دست و پنجه نرم می کنند.  با این حال، با استفاده از یک دستگاه بیکینی سفید کننده، زنان می توانند رنگ پوست روشن تر و یکنواخت تری در آن ناحیه به دست آورند. این دستگاه از نور درمانی برای هدف قرار دادن و کاهش رنگدانه ها استفاده می کند و در نتیجه ناحیه بیکینی سفیدتر می شود.

مراقبت های دوران بارداری

هنگامی که بارداری تایید شد، برای زنان بسیار مهم است که مراقبت های بارداری مناسب را دریافت کنند. این مراقب ها شامل معاینات منظم با یک متخصص، و همچنین ویتامین ها و مکمل های دوران بارداری برای حمایت از رشد و تکامل کودک است.

رفع خطوط استریا بارداری مانند ترک های دوران بارداری و جای بخیه با دستگاه

بارداری می تواند تغییرات زیادی را از جمله ترک های مختلف و جای بخیه در بدن زنان ایجاد کند. این علائم می تواند باعث ناراحتی بسیاری از زنان باشد، به خصوص زمانی که روی شکم یا نواحی دیگر قابل مشاهده باشند. خوشبختانه دستگاه‌هایی که در کلینیک دکتر طزری در دسترس هستند که می‌توانند به از بین بردن ترک‌ها و بخیه‌ها کمک کنند.  

برطرف کردن لک های دوران بارداری با دستگاه

یکی دیگر از نگرانی های رایج برای زنان باردار، پیدایش لکه های بارداری است. این لکه های تیره روی پوست می تواند ناشی از تغییرات هورمونی در دوران بارداری باشد و خلاص شدن از شر آن می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، با استفاده از دستگاهی که از نور درمانی استفاده می کند، می توان این لکه ها را به طور موثر کاهش داد یا از بین برد.

برطرف کردن ریزش مو دوران بارداری و بعد زایمان با دستگاه

ریزش مو یکی دیگر از مشکلات رایجی است که بسیاری از زنان در دوران بارداری و بعد از آن با آن مواجه هستند. تغییرات هورمونی و استرس می تواند باعث ریزش مو شود. با این حال، دستگاه‌هایی در دسترس هستند که می‌توانند به مبارزه با ریزش مو در دوران بارداری و بعد از آن کمک کنند.

وقت ملاقات رزرو کنید!

به راحتی و با کمترین زمان ممکن وقت ملاقات خود را رزرو کنید.