درمان تخصصی بیماری HPV (زگیل تناسلی)

درمان بیماری HPV به وابستگی به نوع عفونت و علائم آن بستگی دارد.(Human Papillomavirus) یک بیماری شایع است. اکثر موارد این بیماری به طور طبیعی بهبود می یابند و درمان مستقیمی برای آن وجود ندارد. در صورتی که علائمی نداشته باشید، ممکن است پزشک شما انتظار داشته باشد که بدون دخالت درمانی این عفونت را نظارت کند.اما اگر علائمی دارید یا تجویز کننده شما تصمیم به درمان بیماری HPV گرفته است، میزان اثر بخشی و نوع درمان تخصصی بیماری HPV، بستگی به عوامل زیر دارد:

آورنده عفونت

علائم و عوارض

جنسیت و سن

وضعیت سلامتی

آورنده عفونت

برخی از نوع های HPV ممکن است علائم و عفونت هایی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر می تواند به عوارض مهمی نظیر زوائد پوستی یا سرطان مجرای تناسلی منجر شود.

علائم و عوارض

در صورتی که HPV علائمی مانند زوائد پوستی یا خون ریزی زیاد شود، اسید بی نزدیک از طریق یخ زدایی یا لیزر ممکن است مورد استفاده قرار گیرد.

جنسیت و سن

بعضی از نوع های HPV در نسخه اصلاح شده واکسن دی_چهار قرار دارند که جوانان را در برابر چهار نوع از HPV که به سرطان منجر می شوند، محافظت می کند. به همین دلیل است که اهمیت واکسیناسیون در سنین پایین بسیار مهم است.

وضعیت سلامتی

در برخی از موارد، سیستم ایمنی ضعیف افراد می تواند باعث ایجاد مشکلات بیشتری در برابر عفونت HPV شود.

در همین موارد، نیاز به درمان ممکن است ملموس تر شود.

برای مطلع سازی در مورد وضعیت خود و مشاوره با پزشک زنان به سایت لی لی رز طزری که یک کلینیک تخصصی برای زنان و بارداری است، بروید.

دستگاه پلاسما

دستگاه پلاسما، یک سیستم فیزیکی است که با استفاده از تعادل الکتریکی بین بخش های مختلف یک گاز یون ها الکترون ها را به وجود می آورد.

دو نوع پلاسما که برای درمان عفونت ها و زخم ها استفاده می شود:

پلاسما ED

پلاسما DBD می باشد.

درمان زخم دهانه رحم با استفاده از پلاسما معمولا در شیوه درمانی به نام تراپی پلاسما صورت می گیرد؛ از این دستگاه مرکز لی لی رز طزری برای اوزون تراپی، درمان عفونت ها، درمان زخم دهانه رحم ،کمک به درمان HPV استفاده می کند.

واکسن HPV

واکسن HPV یکی از واکسن های حیاتی است که می تواند از چندین نوع سرطان پیشگیری کند. برای جلوگیری از عفونت با ویروس از این واکسن استفاده می شود؛ HPV یک ویروس بسیار شایع است که به طور عمده به وسیله رابطه جنسی منتقل می شود.

دکتر زنان در تهران می گوید، این واکسن معمولا برای پیشگیری از سرطان های زگیل تناسلی، لاشه تناسلی و لوزالمعده مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان بیماری HPV در تهران

درمان بیماری HPV در تهران، کلینیک لی لی رز طزری که یک کلینیک تخصصی مدرن و مجهز به پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های آزمایش بانوان است می توانید مراجعه کنید. کلینیک ما می تواند تشخیص صحیح و بیماری را بررسی کند و بر اساس نوع عفونت و عوارض آن، یک طرح درمانی مناسب را تجویز کند. درمان بیماری HPV در کلینیک ما ممکن است شامل عمل جراحی با دستگاه های پیشرفته، استفاده از مواد شیمیایی (کریوتراپی، لیزر)، استفاده از محصولات دارویی و همچنین انجام واکسیناسیون باشد. یک نکته مهم در درمان HPV این است که در صورت نیاز، همراهی روانی درمانی نیز می تواند بسیار موثر باشد، برای دریافت اطلاعات دقیق تر با کلینیک لی لی رز طزری تماس بگیرید.

درمان بیماری زگیل تناسلی در تهران

درمان زگیل تناسلی در کلینیک لی لی رز طزری خیلی ساده است. کلینیک ما با بررسی و آزمایش های لازم می توانند تشخیص درستی درباره نوع زگیل تناسلی شما بگذارند. بر اساس آن برنامه درمانی مناسب را تجویز کنند. درمان زگیل تناسلی معمولا شامل مصرف دارو های ضد زگیل و نظم دهی به روش های بهداشتی مانند استفاده از کاندوم، آب رسانی صحیح و بهداشت شخصی است. مهم است که از خود داری از خود درمانی یا مصرف دارو های بی نظیر بدون نسخه پزشک پرهیز کنید و به کلینیک ما سر بزنید.

دستگاه کرایوی پوستی  در مرکز لی لی رز طزری

دستگاه کرایوی پوستی یک دستگاه پوستی است که برای درمان برخی مشکلات پوستی مانند:

لکه های قهوه ای

جوانسازی پوست

کاهش چین و چروک

درمان آکنه

استفاده می شود؛ همچنین برای فریز کردن زگیل های تناسلی و زگیل های پوستی  نیز در مرکزمان  استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی کرایو عمل می کند و با خنک کردن مناطق مورد نظر روی پوست، از بین بردن مواد زائد و ترسیب لیپید ها در پوست را انجام می دهد.

سخن پایانی

با رفتن به کلینیک واقع در شهر تهران، با مشاوره و چکاب می توانیم تشخیص بدیم که این نوع بیماری را مبتلا شده ایم یا نه. بهترین مکان درمان  بیماری HPV، کلینیک تخصصی زنان و بارداری لی لی رز طزری است که آن مجهز ترین، پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه های آزمایش بانوان را دارد، است. درمان تمامی های بیماری های زنانه خود را به ما بسپارید.

درمان عفونت بانوان با دستگاه پلاسما
درمان بیماری های زنانه با دستگاه های پیشرفته در تهران