برداشتن و فریز کردن زگیل تناسلی با دستگاه کرایو

کلینیک تخصصی زنان و بارداری لی لی رز طزری از دستگاه کرایو برای درمان بیماران خود استفاده می کند، که این دستگاه یک روش جدید برای برداشتن زگیل تناسلی می باشد.

در روش برداشتن و فریز کردن زگیل تناسلی با دستگاه کرایو، متخصصان ما با استفاده از یک آنتن خنک کننده در داخل آن، زگیل را منجمد کرده و سپس آن را برداشت می‌کنند.

این دستگاه، یک روش درمانی است که با استفاده از سردی، تأثیر مثبتی بر سلامت بدن داشته و می تواند برخی از بیماری‌ها را درمان کند.

در کلینیک‌ ما با استفاده از دستگاه کرایو، امکان ارائه سرما درمانی و مشاوره بیماری های زنانه برای بیماران وجود دارد.

سرما درمانی می ‌تواند در

• کاهش درد
  • التیام زخم‌ها
  • بهبود التهاب‌ها
  • کنترل التهابات عضلانی
  • کنترل التهابات مفصلی
  • بهبود عملکرد ورزشی
  • بهبود سیستم ایمنی بدن

موثر باشد. این روش درمانی، همچنین می‌تواند در برخی از مشکلات پوستی

مانند:

• آکنه
  • علائم پیری

نیز موثر باشد.

این روش برای برداشتن زگیل تناسلی موثر است و ممکن است در مواردی مانند:

• زگیل‌های بزرگ
  • پلیپ‌های گردن رحم
  • زخم‌های پیش سرطانی

کاربرد داشته باشد.

برای انجام این روش می توانید شماره دکتر زنان تهران را در سایت ما جست و جو کنید.

برداشتن و فریز کردن زگیل تناسلی با دستگاه کرایو روشی است که، در درمان برخی از مشکلات زگیل های تناسلی را برطرف می کند.

فرآیند برداشت و فریز کردن زگیل تناسلی در کلینیک ما عموماً به صورت زیر انجام می‌شود:

• پس از معاینه شما، محل زگیل های تناسلی را محدود می‌کنند.
  • سپس متخصصین ما دستگاه کرایو که نیتروژن مایع تولید می‌کند، را روی زگیل تناسلی قرار می‌دهند.
  • نیتروژن مایع با بازدم بالا از دستگاه به صورت پرتودهی به محل زگیل های تناسلی اعمال می‌شود.
  • با فریز شدن، تمام زگیل های تناسلی تخریب می شوند.

دستگاه کرایو زگیل را از محل زگیل تناسلی برداشت می کند.

این روش در کلینیک ما آسان و بدون درد انجام می شود و نیازی به بی هوشی عمومی بیماران ندارد.

برای اطمینان بیشتر شما از کلینیک طزری، کلینیک ما امکان صحبت با مشاور برای چکاپ های دوره ای زنان، را به صورت رایگان در اختیار تان قرار داده است تا مشاوران ما بتوانند به سوال هایی که در ذهن شما پیش آمده، پاسخ گو باشند.

حضور دستگاه کرایو در کلینیک‌ طزری تاثیر قابل توجهی بر عملکرد و ارائه خدمات درمانی این کلینیک دارد.

با این حال، ممکن است بعضی از عوارض موقت مانند:

• چرم‌ رنگی
  • تورم یا ورم

در محل برداشت زگیل تناسلی رخ دهد، که آن ها با گذشت زمان بهبود خواهند یافت.

دستگاه کرایو برای درمان زگیل تناسلی

درمان زگیل تناسلی با دستگاه کرایو به صورت زیر انجام می‌شود:

• مرحله استعداد
  • آماده سازی منطقه
  • فریز کردن
  • رولاژ
  • پس از درمان

مرحله استعداد

متخصصین کلینیک ما با بررسی ای که انجام می دهند، مطمئن می‌شوند که شما مناسب برای دریافت درمان کرایو هستید؛ متخصصان ما سؤالاتی در مورد تاریخچه بیماری شما می پرسند تا

• علائم
  • عوامل خطر

را استخراج کنند که با آن ها بتوانند بهترین درمان زگیل تناسلی با دستگاه کرایو را به شما ارائه دهند.

آماده سازی منطقه

متخصصین رز طزری با استفاده از ضدعفونی کردن اطراف شما، باعث می شوند تا شما در حین دوره از خطر عفونت در امان بمانید.

فریز کردن

پزشک رز طزری برای برداشتن و فریز کردن زگیل تناسلی با دستگاه کرایو؛ نیتروژن مایع را در داخل  دستگاه کرایو می‌ریزد و سپس دستگاه را بر روی زگیل تناسلی قرار می‌دهد.

این نیتروژن باعث می شود تا سرمای قوی را به زگیل تناسلی اعمال کند و باعث فریز شدن و تخریب زگیل تناسلی شما ‌شود.

رولاژ

پزشک رز طزری دستگاه را حرکت می دهد تا منطقه درمانی به طور یکنواخت و کامل تری تحت تأثیر قرار گیرد و تمام سطح را بتواند پوشش دهد.

پس از درمان

بعد از انجام برداشتن و فریز کردن زگیل تناسلی با دستگاه کرایو توسط متخصصان ما، پزشک سطح بهبودی بر روی منطقه را بررسی می کند و راهنمایی‌ های لازم را برای مراقبت بعد از درمان، به شما می گوید.

ممکن است برخی از علامت های عارضه‌های موقت مانند:

• قرمزی

در منطقه درمانی خود احساس کنید که آن ها بعد از مدتی بهبود می ‌یابند.

مزایا استفاده از دستگاه کرایو

• سادگی و سرعت
  • حفظ کیفیت
  • ذخیره سازی طولانی مدت

سخن نهایی

بنابراین، برای برداشتن و فریز کردن زگیل تناسلی با دستگاه کرایو یا هر درمان دیگری، شما می توانید به متخصصان پوست ما در کلینیک تخصصی لی لی رز طزری مراجعه کنید تا تشخیص صحیح و درمان مناسبی برای شما صورت گیرد.

منتظر حضور گرم شما در کلینیک هستیم.