برداشتن زگیل های تناسلی با دستگاه (کوتر)

برداشتن زگیل تناسلی به وسیله دستگاه کوتردر کلینیک رز طزری، به صورت یک روش جراحی انجام می شود که از آن برای حذف زگیل های تناسلی استفاده می کنند.

در این روش، معمولا بعد از محلول کردن منطقه تحت تاثیر با انواع مواد ضدعفونی کننده، برای برداشتن زگیل های تناسلی با دستگاه (کوتر) در بدن اقدام می کنند.

در این روش، با استفاده از

• انرژی حرارتی

ایجاد شده توسط دستگاه کوتر، خون رسانی در زگیل تناسلی قطع شده و زگیل برداشته می شود.

این روش برای درمان زگیل تناسلی با دستگاه موثر است و می تواند به صورت تخصصی توسط پزشکان کلینیک طزری انجام شود.

کوتریزاسیون چیست ؟

کوتریزاسیون که یک روش درمانی است در آن با استفاده از حرارت و برش به منظور خاتمه دادن به عروق یا بافت های غیر طبیعی در بدن، استفاده می شود.

این روش معمولا در روش های جراحی و درمانی برای کنترل

• خون ریزی
  • کاهش عروق بالقوه
  • برداشتن زگیل ها

استفاده می شود.

استفاده از کوتریزاسیون ممکن است موقتا

• التهاب

را در ناحیه مورد نظر ایجاد کند؛ اما بسته به نوع کوتریزاسیون و منطقه درمانی، زمان بهبودی آن ممکن است متفاوت باشد.

این روش توسط یک مرکز حرفه ای به نام کلینیک تخصصی زنان و بارداری لی لی رز طزری به عنوان بخشی از درمان شما تعیین می شود.

جنبه های مختلف از نظر برداشتن زگیل تناسلی با دستگاه کوتر

در ادامه به مزایا و معایب برداشتن زگیل های تناسلی با دستگاه (کوتر)، اشاره می کنیم:

جنبه های مثبت

• سرعت بالا
  • دقت بالا
  • کاهش خون ریزی
  • نتیجه دائمی
  • حفاظت از پوست

سرعت بالا

قابلیت برداشتن زگیل های تناسلی با دستگاه (کوتر) توانسته با سرعت بالا و دقت بیشتری نسبت به روش‌های دیگر انجام شود.

این امر به شما کمک می‌ کند که با انجام سریع تر و دقیق تر در جراحی، بتوانید در زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

دقت بالا

این دستگاه، دقت بالایی دارد و می تواند به طور کامل زگیل تناسلی را از محل اصلی خود جدا کند.

کاهش خون ریزی

از آن جایی که دستگاه کوتر به طور همزمان با برداشت زگیل، خون ریزی را کاهش می دهد، باعث شده است که زمان و دستگاه های اضافه برای توقف خون ریزی نیاز نباشد.

نتیجه دائمی

این روش برای افراد نتیجه دائمی دارد و می تواند زگیل های مزاحم را برطرف کند.

بنابراین شما می توانید شماره دکتر زنان تهران را برای مشاوره و درمان زگیل تناسلی با دستگاه به صورت حضوری از کلینیک ما خواستار باشید.

حفاظت از پوست

در مقایسه با روش‌های سنتی برداشتن زگیل تناسلی که ممکن است باعث ایجاد جراحات ریز پوستی شود؛ استفاده از دستگاه کوتر به شما کمک می‌کند که از پوست حساس شما در این منطقه محافظت شود.

مشاوران کلینیک رز طزری با مشاوره بیماری های زنانه چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری به مردم توانسته اند مشکلات بسیاری از مردمان را حل کنند.

جنبه های منفی

درد و عوارض جانبی

برخی از افراد

• خون ریزی
  • التهاب

و یا عوارض دیگری را پس از انجام عمل  به دلیل مراعات نکردن از نکات بعد از عمل، ممکن است دچار شوند.

علت به وجود آمدن زگیل تناسلی

زگیل تناسلی یک عارضه پوستی است که به صورت خارجی نمایان می شود؛ علت اصلی زگیل تناسلی، عفونت ویروسی ای به نام ویروس HPV است.

این ویروس از طریق تماس جنسی منتقل می شود؛ عواملی که به ظاهر شدن زگیل تناسلی موجب می شود، عبارت اند از:

• ضعف سیستم ایمنی
  • مدت زمان تماس جنسی
  • استفاده از سیگار
  • تغییرات هورمونی

هستند.

سخن نهایی

بنابراین برای برداشتن زگیل تناسلی با دستگاه (کوتر) و درمان سریع آن، آمدنتان به کلینیک رز طزری می تواند راهکاری آسان و موثر برای شما باشد.

کلینیک تخصصی طزری هر زمان آماده استقبال از شما عزیزان برای خدمات مختلف از جمله چکاپ های دوره ای زنان است